Керуючий будинком

Будинок - це складний організм зі своїми законами та правилами, отже, щоб утримувати його в порядку, необхідно витратити багато часу і сил, застосувати організаторські та побутові навички, відмовитися від частини особистих переваг. Якщо гостро відчувається дефіцит часу, оптимальним варіантом стане вибір керівника за наймом. Де знайти досвідченого та комунікабельного співробітника, якому можна сміливо довірити керування власним будинком? В агенції «Домашній персонал»!

Обов'язки керуючого будинком та вимоги до вибору кандидатури

Керівник – це професія, а покликання. Крім обов'язкової технічної або вищої освіти, кандидат повинен мати лідерські та організаційні якості, вміти вирішувати форс-мажорні питання, у тому числі економічного плану, вільно орієнтуватися у сфері сантехніки, водопостачання та електрики, бути відповідальним і обов'язковим.

Як правило, керівника наймають у будинки, де працює штат обслуговуючого персоналу. Тому перше, що має ідеально робити претендент – грамотно керувати співробітниками, які відповідають за прибирання території та кімнат, приготування їжі, стрижку газонів, розбивку клумб, очищення басейнів та штучних ставків, водіння та ремонт автомобіля та ін.

До обов'язків керівника також входить:

  • Контроль за виконанням роботи по дому.
  • Рекрутинг домашнього персоналу.
  • Вирішення питань по господарству (ремонту, будівництву).
  • Контакти з різними сервісними та техслужбами.
  • Складання звітної та кошторисної документації.
  • Організація проведення заходів та зустрічі гостей.

Щоб відповідати вищевикладеним вимогам, керуючий повинен мати за плечима неабиякий досвід.

Вартість послуг керуючого

МІСЯЦЬ

від 35000 гривень/місяць

Агентство «Домашній персонал»: бездоганний підбір працівників

Фахівці «Домашнього персоналу» володіють величезною базою претендентів з неабияким досвідом роботи, наявністю рекомендацій, ідеальним послужним списком, обов’язковими свідченнями про медичні обстеження. Кожен кандидат проходить багатопланове тестування для того, щоб з’ясувати ступінь його професіоналізму та адекватності, а також визначити характер особистості. Вибір керуючого проводиться з максимальним урахуванням усіх потреб клієнта та у найкоротші терміни.

У результаті в будинку з’являється надійний помічник, порядна людина, яка повною мірою бере на себе тягар ведення домашнього господарства.

Переваги роботи з агенцією «Домашній персонал»

Досвід компанії – 10 років

Ми працюємо з 2009 року та за цей час сформували команду справжніх майстрів своєї справи, навчилися чітко визначати потреби клієнтів та відповідати їм.

Довіра клієнтів

Наша компанія підбирає персонал не лише для мешканців Обухівського району, нам довіряють клієнти з інших країн, а це високий показник у нашій роботі.

Оперативний підбір персоналу

У нашій базі понад 3000 резюме, тому ми підберемо потрібний вам співробітник за пару днів. Або навіть кілька варіантів, які підходитимуть за всіма вашими критеріями.

Гарантована заміна співробітника

Якщо хтось із персоналу не може вийти на роботу, наша агенція швидко відправляє йому заміну. Ми цінуємо ваш час і дбаємо про те, щоб ваші плани не порушувалися.

Конфіденційність та безпека

Ми повіряємо документи та репутацію кожного співробітника агентства, потім він проходить випробувальний термін і підписує договір про нерозголошення будь-якої інформації про вашу родину.